Προσπαθούμε να παρέχουμε τα υψηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης και να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας με σαφήνεια και πιστότητα. Δεσμευόμαστε στο να διασφαλίζουμε ότι κάθε πελάτης μας αντιμετωπίζεται σε ατομική βάση και ότι όλες οι κατάλληλες επιλογές διερευνώνται με δίκαιο και λογικό τρόπο.
Στην Pepper Hellas, ο κάθε πελάτης μας είναι σημαντικός για εμάς και πιστεύουμε ότι έχετε το δικαίωμα σε δίκαιη, γρήγορη και ευγενική εξυπηρέτηση ανά πάσα στιγμή. Καλωσορίζουμε και αποδεχόμαστε τα σχόλιά σας καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να διορθώσουμε και να επαναφέρουμε την πίστη σας στην Pepper Hellas, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών μας στο μέλλον. Θα σας παρέχουμε ολοκληρωμένη πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο υποβολής παραπόνων καθώς και για το τί μπορείτε να κάνετε σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την απάντησή μας.
Δείτε την Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επιλύουμε τα παράπονα πελατών.
Εάν θέλετε να υποβάλετε ένα παράπονο σχετικά με τις υπηρεσίες της Pepper Hellas, παρακαλώ όπως συμπληρώσετε τη Φόρμα Υποβολής Παραπόνου και το στείλετε σε εμάς μαζί με οποιαδήποτε έγγραφα ή απόδειξη επιθυμείτε να εξετάσουμε.
Τρόποι για να επικοινωνήσετε μαζί μας:
Ταχυδρομικώς: Ταχυδρομική θυρίδα 61358, Αθήνα - Ελλάδα
Email: complaints@pepperhellas.gr
Θα αποδεχθούμε το παράπονό σας εντός 5 εργάσιμων ημερών και θα σας απαντήσουμε πλήρως εντός 45 εργάσιμων ημερών. Εάν απαιτείται περαιτέρω έρευνα, ο χρόνος απόκρισης μπορεί να παραταθεί.
Θα σας δοθεί ένας μοναδικός αριθμός αναφοράς για την υπόθεσή σας, ο οποίος θα μας επιτρέψει να καταγράψουμε τα όποια θέματα αντιμετωπίσετε και η υπόθεση σας θα ανατεθεί σε έναν εξειδικευμένο υπάλληλο, ο οποίος θα σας κρατάει ενήμερους σχετικά με την πρόοδο του παραπόνου σας μέχρι αυτό να επιλυθεί.
Όλα τα παράπονα θα αντιμετωπίζονται: